Rodina prémiových whisky Glenmorangie se 180 let dlouhou tradicí se rozrostla o nový přírůstek. Ochutnejte atmosféru hlavního města Japonska díky limitované edici A Tale of Tokyo.
„Tokio vždy patřilo k mým oblíbeným místům. Fascinují mě rozpory mezi jeho rušnými ulicemi a klidnými zahradami, starobylými a moderními budovami, mnoha smyslovými zážitky a kulturou. Léta strávená v Tokiu mě přiměla přemýšlet o tom, zda bych mohl své zážitky zachytit ve formě whisky,“ popisuje zrod nového produktu Dr. Bill Lumsden, ředitel destilace a výroby whisky v palírně Glenmorangie.
Požitek všemi smysly
V nové whisky se snoubí tóny pepře s nahořklými třešněmi a kokosem, zatímco v ústech se rozlije lahodná chuť pomerančové kůry s tóny kadidla a sladkého dubu. V závěru přicházejí klasické tóny whisky Glenmorangie – mandarinka, mandle a marcipán. Klíčovou roli při přípravě jedinečné whisky hrají vzácné sudy z japonského dubu Mizunara. Vše je navíc zahaleno v jedinečném designovém obalu, jehož autorem je věhlasný japonský umělec Yamaguchi Akira.
Restaurace La Veranda představuje nové sezónní menu, ve kterém se snoubí čerstvé suroviny, kreativní kombinace a kuchařská preciznost. Šéfkuchař sází na harmonii chutí a inspiraci přírodou – od lesních hub přes sladkou zeleninu až po šťavnaté maso v různých úpravách.
Na pražské gastro scéně se právě otevřelo místo, které nemá v Česku obdoby. KATCHI restaurant spojuje výstřední interiér, suverénní kuchyni a chuťový zážitek, na který se nezapomíná. Zatímco jiné podniky se drží stylu, Katchi tvoří atmosféru. Nabízí moderní twist, pět elementů chuti a show, která se odehrává na talíři i v prostoru. Za konceptem stojí podnikatel Štěpán Návrat, který je známý svým citem pro výjimečnost, detail a odvahu dělat věci jinak. Do čela kuchyně postavil výraznou osobnost současné české gastronomie – Sierru Holanovou, vítězku první české řady Hell’s Kitchen. Jejich propojení dalo vzniknout místu, kde moderní kuchyně dostává zcela nový rozměr.
Je soubor luxusních hotelů, špičkových restaurací a kaváren s několika pobočkami v České republice, na Slovensku a v Německu. Cílem těchto krásných míst je poskytovat hodnotné kulinářské zážitky a cítit se v restauracích a hotelech jako doma.
Síla spočívá v osobním přístupu ke všem hostům a v pozornosti věnované detailům ve všech aspektech cesty hosta.