V červnu tradičně startuje italský legendární závod historických vozidel Mille Miglia. Letos se jej účastní 440 veteránů a značka luxusních hodinek Chopard bude jako vždy součástí této události. Již 37 let je hlavním sponzorem a každoročně k této příležitosti vydává limitovanou edici časomír.
Závod Mille Miglia poprvé odstartoval již v roce 1927 a stal se srdcovou záležitostí mnoha milovníků motorismu. Patří mezi ně i spoluprezident společnosti Chopard Karl-Friedrich Scheufele, který se již po šestatřicáté události účastní po boku svého přítele Jackyho Ickxe za volantem vozu Mercedes-Benz 300 SL Gullwing v jahodové metalíze. Společně se vydali na 1076 kilometrů dlouhou trasu vedoucí z malebného města Brescia přes Turín až do Říma a zpět.
Letos vznikly dva speciální modely
Jen kousek od startovní a cílové rampy na náměstí Piazza Vittoria v Brescii naleznou návštěvníci stánek Chopard, který letos vzdává hold proslulému závodníkovi Jackymu Ickxovi a zároveň si zde mohou zájemci prohlédnout očekávanou speciální edici hodinek Mille Miglia 2024. Pro letošní rok byly vytvořeny hned dva různé modely: Mille Miglia Classic a Mille Miglia GTS Chrono Limited Italian Edition oslavující zemi, v níž se legendární závod zrodil.
Mille Miglia Classic v závodním stylu
Chopard je ve světě šperků a hodinek považován za synonymum elegance a luxusu. V České republice lze hodinky této švýcarské značky zakoupit v klenotnictví Beny v Pařížské ulici v Praze. Limitované modely jsou tedy každoročně napjatě očekávané. Letošní model Mille Miglia Classic je vytvořen z mimořádně odolné a exkluzivní oceli Lucent Steel™ a vyniká svým neotřelým designem. Chronograf o průměru 40,5 mm má číselník inspirovaný slavnou šachovnicovou vlajkou automobilových závodů, vroubkovaná tlačítka zase připomínají brzdové pedály sportovních vozů a perforovaný řemínek z černé telecí kůže evokuje design tradičních řidičských rukavic.
Pouhých 100 exemplářů
Druhý limitovaný model, hodinky Mille Miglia GTS Chrono Limited Italian Edition, má 44milimetrové pouzdro vyrobené z lehkého titanu s korálkovým výbrusem. Tato unikátní novinka bude vyrobena v pouhých 100 exemplářích.
Příběh jedinečného hodinářství a klenotnictví se začal psát v Rychnově nad Kněžnou. Věhlas rodinné firmy, kterou vedou Hubert Schediwy a jeho syn Petr Schediwy, se však brzy rozšířil daleko za hranice Východočeského kraje i České republiky.
Společnost Tiffany & Co. oznamuje svůj návrat do Národního tenisového centra USTA Billie Jean Kingové s novým konceptem svého pop-upu pro US Open 2025. Firma se tohoto prestižního turnaje účastní již třetí rok po sobě a zve návštěvníky, aby prozkoumali její imersivní expozici, v níž se odráží dědictví řemeslné práce značky, její vynalézavost a láska ke sportovní dokonalosti. Společnost Tiffany totiž každoročně vyrábí vzácné trofeje pro turnaje US Open.