Věčná velkolepost a krása Říma inspirovala barevnou a luxusně extravagantní kolekci šperků
Bvlgari oslavuje život a krásu s kolekcí Barocko, nejnovějším počinem tradiční římské klenotnické značky, která se vyznačuje především odvážným stylem svých kreací.
Touto novou exkluzivní kolekcí Bvlgari hlásá do světa poselství naděje a optimismu. Zářivé barvy, mimořádně světelné efekty, fantastické tvary a nádherné detaily zprostředkují pocit radosti a pozitivity.
Jak už název kolekce napovídá, vliv velkolepého římského barokního uměleckého a architektonického dědictví se v kolekci Barocko potkává se sebevědomým a odvážným duchem značky Bvlgari.
Vůbec poprvé římská šperkařská značka nabídne svým individuálním zákazníkům možnost získat exkluzivně něco z nejnovější kolekce luxusních šperků prostřednictví inovativního formátu speciální prodejní aplikace Barocko. Aplikace obsahuje podrobné popisy produktů a 360° fotografie. V aplikaci je také možné vybraný šperk vyzkoušet v prostředí rozšířené reality (AR). S pomocí fotoaparátu mobilního telefonu si uživatel může šperky virtuálně vyzkoušet, a dokonce si vyfotit selfie se šperkem.
Příběh jedinečného hodinářství a klenotnictví se začal psát v Rychnově nad Kněžnou. Věhlas rodinné firmy, kterou vedou Hubert Schediwy a jeho syn Petr Schediwy, se však brzy rozšířil daleko za hranice Východočeského kraje i České republiky.
Společnost Tiffany & Co. oznamuje svůj návrat do Národního tenisového centra USTA Billie Jean Kingové s novým konceptem svého pop-upu pro US Open 2025. Firma se tohoto prestižního turnaje účastní již třetí rok po sobě a zve návštěvníky, aby prozkoumali její imersivní expozici, v níž se odráží dědictví řemeslné práce značky, její vynalézavost a láska ke sportovní dokonalosti. Společnost Tiffany totiž každoročně vyrábí vzácné trofeje pro turnaje US Open.